Så nöjd!

Vilken dag alltså, hade ingen svenska lektion men det visste jag inte förren jag kom till skolan och då är det ju lite sent att vända hemåt igen. Så passade på att läsa klart boken till kapitel 6 vilket jag kom på att jag inte hade gjort imorse. Med andra ord va det ju bra att vi inte hade någon svenska, efter jag läst boken så var det bara att komma på fyra diskussions frågor. Blev inte något gjort på GYA idag då Peter prata om DO istället. Sen på historian hade vi seminarie med frågorna vi kommit på plus att vi fick tillbaka vår förra uppsats. Kan inte säga annat än att jag är otroligt nöjd över betyget. Det blev ett A och fick väldigt bra respons på arbetet av henne. Som sagt är jag mer än nöjd och idag tror jag att vi få slå till med något riktigt gott till middag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0