kort om fredagen...

Det har varit fullt upp hela fredagen, vaknade vid åtta tiden och packade det sista inför övernattningen och sedan vid 9 kom min skjuts som jag skulle åka med mot bodaborg. Vi kom dit runt tio tiden när de öppnade och vi började med banorna i källaren, första banan vi klara var melody och vi körde på ända fram till klockan var halv fyra ungefär, då började hemresan. Det var enlig mig en väldigt rolig dag och hade lätt stannat tills det stängdes om jag hade kunnat men så var inte fallet eftersom vi skulle ha övernattning på stallet mot kvällen. Övernattning med omkring 22 barn och en lyckad övernattning om jag får säga så. Detta blev bara ett kort om dagen men kommer väl lite mer utförligt imorgon eller när jag kommer hem ifrån stallet på lördagen om ni så vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0