Hopplektion pÄ Lagos

Lagos💕
Idag var det hoppning pÄ schemat, en liten bÄge med tvÄ sockerbitshinder som bara var lite upphöjda och sedan en linje med tre hinder. Lagos hoppade faktiskt bra, det blev lite kaos nÀr han inte orka hÄlla galoppen, dÄ blev det lite fel men hoppa gjorde han. Det var ju mitt fel men han Àr snÀll, blir lÀtt vinglig men har man koll pÄ det sÄ rullar det pÄ. Skrev faktiskt upp mig pÄ tÀvlingen som Àr till helgen efter mÄnga om och men, det blir vÀl bara en 60cm bana vilket inte Àr sÄ kul men kanske man anmÀler sig pÄ nÄgon annan ocksÄ. Rick eller Prince kanske, men Rick Àr ju paxad tyvÀrr sÄ dÄ blir det bara 70 och det var lÀngesen jag hoppa Prince. Innan hoppningen idag sÄ red jag Kupido ute i paddocken och han var bÀttre Àn igÄr men jag Àr inte riktigt nöjd över galoppen. Han Àr riktigt svÄr dÀr men i traven Àr han vÀldigt fin men jag rider vÀl bara honom imorgon och sen gÄr han nog lektioner igen.
 
Kupido❀

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0