Gårdagen i detalj...

Det blev ett kort inlägg, en typ av en sammanfattning vad som fredag erbjöd. 
 
Boda boo
Under höstlovet så har ju boda borg en halloween vecka så kallad som Boda boo, första gågen jag var där på halloween. Vi var där ifrån det öppnade vid 10 och körde bana efter bana nästan, hade velat hunnit med fler men tiden räckte inte till. Det var ju ett x antal som jag inte kände igen men har bara varit där en gång tidigare och då gick jag i fyran kanske, så det var ju ett tag sen. Jag tyckte iallafall som sagt att det var jättekul, det var som väntat och hann med 14 banor totalt på typ 5 timmar eller något och jag hoppas det är bra. Det var ju iallfall kul och det var ju tanken men klart man vill vara bäst, superbanan skulle jag däremot ha velat klurat ut. Åkte hem med My och var en stund hos henne innan vi åkte upp till stallet. 
 
Halloween övernattning
Det började med lite lek för barnen och vid halv tio på kvällen så hade vi fixat dit några skrämmare till vår spökrunda. Vi gick igenom skogen och nystallet bland annat, det blev en succe. Barnen har nog aldrig varit sådär rädda men det betyder bara att vi lyckades ännu bättre iår. Kanske var det pga att det här var väl planerar, stor eloge till skrämmarna men lite tråkigt att man inte fick va med själv och skrämma. Barnen blev så rädda att de sprang iväg från mig, åt fel håll men det var bara att hejda dem, vi tog oss igenom den mer eller mindre. Efter spökrundan så fick det varva ner och senare mot kvällen efter kvällsfikat så var det dags för gula gången. Många som blev riktigt rädda här också att det gick tillbaka ett flertal gånger. Det börjar bli senare och vi hade två till som kom dit och hjälpte till att skrämma dem, sedan blev det fler spökhistorier och maffia innan de blev läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0