En vild Suzuki!

Vid två tiden åkte syrran och jag upp till stallet, först skulle vi ha u-sek möte inför kommande halloween övernattning. Vi hopppas att det kommer bli en succe, vi vill att det bde ska vara läskigt men också något de tycker om. Efter mötet så mocka vi innan vi skulle rida ut. Jag red Suzuki och Madicken Boye, vi red ut i skogen och skrittade och travade men det var en vild Suzuki i skogen. Har aldrig sett honom sådär och visst har jag sett honom bocka och låtit som en gris men idag var han helt crazy. Han sparka bakut, bocka, stegra och höll på. Detta trodde jag inte om snälla Suzuki men man ska aldrig säga aldrig, Det blev en rodeo tur kan man snarare säga men det är väl bra att han är lite glad och busig. Man måste ju få vara det ibland också.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0