25:an

Började halv tio och slutade vid två, en riktigt seg fredag. Hem och äta thai idag igen, jag skulle kunna säga en favorit i repris. Därefter åkte vi först upp till THF och jag red Kupido och syrran Suzuki, skrittade ut i skogen då Suzuki inte får trava. I paddocken travade jag Kupido och han känns bra, längtar tills han är tillbaka i verksamheten men roligt att får Ida igång honom. Man går lixom honom mjuk och mer avslappnad, slipper fixa stigläderna, ja det finns många plus. Fast jag vill ju inte att han ska vara skadad heller, om han bara vore min! Efter dessa två höstar var klara åkte vi upp till Amie och sen hann man bara komma hem innan vi åkte på hockeyn. Att Timrå skulle vinna trodde jag inte men dem tog hem det efter både förlängning och straffar och vi får väl tacka 25:an, som gjorde målet/målen. Blev 1-1 i matchen och 1-0 i straffar och Anton Lander hade kunnat varit bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0