"Vafan det är ju fredag"

Det är fredag och första veckan efter lovet är avklarad. Otroligt trött och seg, har inte varit någon speciell rolig vecka direkt. Har varit mycket i både skolan och fullt upp på stallet, tiden har bara svept förbi och man har så mycket man ska hinna med men det är så lite man gör. Boye är skadad. Efter tre lektioner idag så har man helg, nu ska man göra sig iordning och åka och fira två kusiner som fyllt år den här veckan också. Där lär vi ju bli hela kvällen om jag inte vet bättre och imorgon blir det stall, kolla tävling på förmiddag och sen har man jobb på eftermiddagen.
 
Nog om denna dagen, nu är man uppskriven till KM och vi satsar ju på att kamma hem så många första placeringar vi kan. Det blir på Rick iår igen, Kupido har ju varit skadad och har inte riktigt kommit igång med hoppningen än.

Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson

Hej där!

Vilken fin blogg du har. Kolla gärna in min blogg där jag skriver om allt möjligt tex hur det är att vara nyinflyttad i Stockholm där jag jagar mina drömmar!

Hoppas du får en fortsatt bra dag!

Svar: Tack så mycket, det ska jag göra:)
None None

2015-11-07 @ 10:09:53
URL: http://messyjessy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0