vad jag blir förvånad!

Hade ringning redan vid 8 tiden idag då det var tänkt att madicken skulle skjutsa mig till skolan i och med att hon skulle iväg men valde istället att åka dit senare då jag ändå bara hade mentors 12:40 och sen historia lektion vid två. På mentors blev det prat om fonder och stiftelser och på historian fick vi tillbaka provet vi gjorde sist och fortsatte med nästa uppgift som ska vara klar redan imorgon. Provet gick bättre än förväntat, vi fick inget riktigt betyg men hon hade fyllt i kriterierna på A så jag ska inte klaga men det kändes väl sämre än det gick och det är ju positivt att det visas att det gått bättre. När man kommer hem ser man att man fått ytterligare brev från statistiska centralbyrån, jag fick det även igår och dem ringde i söndags. Jag har fått flera inloggningar så jag vet inte riktigt vad som är fel men det är iallfall ifyllt och klart, även postas så jag hoppas att det inte kommer några fler brev.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0