Godmorgon världen!!

Idag är det lördag som förmodligen alla redan vet, onödig info helt klart. Det var studie dag igår (fredag eftersom klockan slagit tolv). Tillbringade halva dagen på stallet och sen var det kalas mot eftermiddagen, vi åt middag där, kyckling och pressad potatis med ädelostsås tror jag det var. Blev ju självfallet lite spel, wii och det var ju typ bara lilla jag som spela och de andra satt och titta på. Nu ska jag hoppa i säng så man är pigg till tävlingen när jag vaknar, det är ju faktiskt KM som ni säkert har läst här på bloggen. Har försökt att plugga in dressyrprogrammet och vi lär ju se hur bra jag kommer ihåg det när det väl gäller. Hoppas Rick är lydig, mjuk och att även ryttaren kan slappna av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0