Ingen ledig dag här inte!

Efter att ha suttit och kollat program efter program på tv:n. Först var det bonde söker fru, bachelor och nyss sett Paradise hotel. Idag var det Oliver som fick lämna vilket jag inte tyckte va rätt men allt går ju som Adrian vill. Nu ska jag äntligen gå ner och duscha efter en tuff dag.
Tog en lång sovmorgon idag, då det var så otroligt kallt när jag tänkte kliva upp första gången. Åkte till stallet efter jag käkat lite lunch och det var bara att börja och ta in hästar. Eftersom all personal var i Härnösand på studiebesök så fick man rycka in och hjälpa till med insläpp och fodring. Ett fyrtio-, femtiotal hästar skulle in och det var livat i hagarna, de sprang i full kareta. Vissa hästar var snällare att gå med än andra om jag säger så, flög runt för ingenting men dagen slutade bra. Ett markarbetespass på Kupido och det gick väl hyfsat, mer än bra men det kändes bättre förra veckan. Det går upp och det går ner men han är mycket lugnare i hoppningen än så länge iallafall. Han kändes ändå bra idag men det var lite för mycket vänta, mycket som tog tid på dagens lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0