en lång måndag med plugg...

Det är måndag och har varit skola som vanligt, 3 lektioner som alltid och ett långt hål med lite pluggande och mycket frågesport på vetgirig. Skolan gick väl inte så snabbt utan precis som måndagarna brukar se ut, nytt kapitel på fysiken, svenskan stod det kanske still på. Har inte riktigt kommit igång än med mitt PM men jag har en-två veckor på mig och jag har andra prioriteringar just nu, har prov på fredag och det är mycket som skall fasta i min hjärna för att detta prov ska gå bra. Lite kan man sen förut men det är ju hur mycket som helst som ska in som är nytt. Nu sitter jag på stallet i cafeterian och har nyss käkat pannkakor och ska väl ner och fixa lite mer hö åt Boye och sen är det nog tid för att höa. Vi som låser ikväll så vi lär ju bli kvar ett bra tag och såg ut som vi behöver öppna en ny hö bal också, mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0