Black friday...

Dagen håller på att nå sitt slut och kom hem vid nio tiden från familjen V och satt mig då vid datorn för att kolla på lite kläder men i samma sekund försöka plugga. Det är ju rätt enkelt att förstå hur det gick, ytterst lite plugg och datorn tog över det hela kan man säga. Sen börja jag kolla facebook också kollar jag tillbaka på några bilder och ser den bruna, gud vad jag saknar honom och jag hoppas verkligen att han har det bra där nere på den nya ridskolan i Stockholm. Självklart hade jag hoppas att du skulle hitta en ny privatryttare då du inte riktigt trivdes här på vår ridskola. En del av mig önskar att jag hade kunnat åkt på Stockholm horse show så att man i samma veva hade kunnat hälsa på honom och se hur han hade det, käraste M. Dock kanske man inte hade kunnat åkt dit heller pga sjukdom men någongång i framtiden så hoppas jag iallfall att jag ska få se honom igen. 
Jag önskar dig allt, min saknade kompis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0