Känns inte alls bra...

Detta är inte alls bra, känner mig inte redo för dagens prov helt enkelt. Känns som jag inte kan ett dugg och vi har lixom haft ca fyra lektioner på två kapitel eller vad man ska säga. Det känns som det är alldeles för mycket att läsa in och att man ska komma ihåg allt på samma gång. Det har gått bort så himla många lektioner att man hänger inte med i svängarna. Det har varit så mycket i skolan den sista tiden att man inte kan göra allt. Antingen har vi allt eller inget och ni kan ju bara gissa vilka veckor som är bäst. Nu har det vart mycket de senaste två veckorna kanske tre. Det blev mkt för mig då jag åkte på utbildning men det var skönt att komma bort från skolplugg. Jag lever länge på att jag fick alla rätt på det teoretiska slutprovet som vi hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0