Gårdagen var lugn...

Måste säga att lördagen var mycket lugn, fick sova ut ordentligt vilket var så skönt. Vaknade på natten flera gånger av att jag tyckte det var så varmt, tänk när den riktiga sommaren kommer. Vill ju ha värme och sol nu, orkar inte vänta längre. Har inte gjort något mer än att duscha och påbörjat idrottsuppgiften som ska in på måndag. Har väl nästan gjort klar ett pass men vi skall göra två, det ska nog gå. Ska även försöka åka in på Birsta och byta storlek på nån tröja jag fick när fyllde år och så. Presentkort måste användas men får ju aldrig med mig syrran, kanske blir en sväng till hööks också. Innan jag somnar ikväll ska jag se klart det senaste avsnittet av GOT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0