frånvaro?

Ja vad ska man säga, detta har varit en urtråkig dag och har inte hunnit gjort någonting mer än att gjort klart svenskan. Höll väl på att läsa framtill klockan var fem halv sex någongång och sen var det bara att påbörja bokrecensionen och jag håller tummar och tår att jag får bra betyg nu alltså. Man vill ju inte trampa ner i betyg och nu när man inte haft något nationella i svenska så måste det ju vara i topp. Fått bilder av My från gårdagens tävling som jag måste dela med mig också. Får väl kolla om hon fick nå fina bilder, närå men det finns säkert ett par bilder men det var ju synd att det inte blev någon ute tävling eftersom då blir ju bilderna så mycket bättre. Nästa gång förhoppningsvis och kanske man tar 90cm, är ju lite sugen alltså. På tal om rubriken så såg jag nyss att jag fått frånvaro på två lektioner, vilket är felaktigt då jag inte varit borta utan man var på praktik så nått knas har det blivit och det ska bort. Det skall åtgärdas imorgon för jag är en duktig flicka som inte skolkar, aldrig gjort och kommer aldrig att göra. Fast man ska aldrig säga aldrig, eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0