Andra delen, andra kapitlet & den andra maj...

Det var väldigt mycke andra nu, tänkte försöka läsa ett kapitlet innan jag somnar. Har läst första delen men bara att veta att man har tre fjärdedelar kvar gör det hela så tungt att läsa. Jag brukar ju inte vanligtvis ligga och läsa men man är så illa tvungen och engelska boken har jag knappt påbörjat. Jag gillar att lärarna planera så att vi ska läsa två böcker samtida under så få veckor och att ha prov utöver det. Och när jag har mycket i skolan är det alltid fler hästar som ska ridas, jag har så himla bra flyt känner jag. Är oerhört glad över att jag ute ska på någon utbildning över den här helgen alltså för jag är nerdränkt i plugg. Igår hade vi gäster och idag med, stallet ska hinnas med och på söndag kommer släkten för att fira mig och även pappa som fyller år då. Present måste köpas och hästarna skall ridas, jag vill eller måste hinna plugga lite. Just nu skulle det vara nice med 30 timmar på ett dygn och kanske att vi har som denna vecka. Tre dagars helg, skulle vi haft det så skulle livet kännas mycket lättare och man skulle hinna sova ut. Ska njuta av att inte kliva upp kvart i 7 både idag och imorgon, för det är ju trots allt helg även fast man har fullt upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0