Slutkörd...

Är helt slutkörd efter denna dag och det har man väl kännt sig de senaste lördagarna nu. Högskoleprovet är iallafall avklarat nu och måste säga att jag har nog aldrig varit så här lugn inför ett prov. Kändes väldigt skönt måste jag säga, det ända som kändes lite tajt var väl när dem sa "5min kvar" då kom stressen ifall man inte resan var klar. Hade man några enstaka frågor kvar då haka man upp sig på dem och det avslutades med att man typ gissa. Åkte direkt hem efter att vi var klar med det sista provet. Hämta upp kussen och fot till stallet för att rida ut en sväng. Prince var väldigt fjantig och spänd idag, rädd för minsta lilla. Efter stallet blev det bad, simmade runt 20 längder bröstsim då man måste hålla igång lite med simningen nu. Det blev ju jobbigt att simma så mycket på utbildningen när man inte är van. Visst vet jag att jag kan simma men om man jämför med dem sem hade varit tävlingssimmare så var man ju inte i samma form eller har aldrig varit det. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0