Kom hem till åtta...

Vi kom hem bra precis vid åtta tiden och kan bara tacka för att vi blev klar snabbt med sista uppgiften för denna helg och kunde då sluta tidigare och åka hem till Timrå igen. Jag kan ju säga att man är ju rätt slut i både huvve eller egentligen slut i hela kroppen, varit rätt så hungrig när man slutar dagarna. Alla hästar har ju fått vila hela helgen då både jag och syrran varit på utbildning så imorgon ska både nyingarna försöka hinna ridas och sen ska jag även rida Prince också. Imorgon är det ju även slut på vårat sportlov så imorgon klockan tio över åtta sitter jag på skolan för en tung vecka känner jag, det ska skrivas prov och man ska ha utvecklingssamtal. Hoppas det blir en lite rolig vecka ändå för annars kommer jag aldrig orka med den, har ingen idrott heller vilket jag tycker är sämst men är inte förvånad att det alltid är idrotten som ska drabbas. Måste iallafall försöka att sova snart, ny vecka med nya krafter och nya tag, det är bara att köra på tills man inte kan kötta mer.
Jag vill ha tillbaka sommarn nu, GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0