klockan är framflyttad....

Inatt fick vi ju en timmas mindre sömn eftersom att vi drog fram kolckan en timma. Idag fick man en liten sovmorgon iallafall, vilket jag uppskattade och var glad över, det var något som behövdes för mig. Åkte till stallet och red på förmiddagen, hade tur att körtävlingen precis hade avslutas så att vi slapp rida ute i regnet. Det blev ett dressyrpass i lilla manegen och Prince var väldigt pigg, han var på tårna på uteritten igår och han behövde verkligen få springa av sig. Han började lite spänd och bara ville springa på men han blev väldigt fin efter att jag hade värmt upp. Galoppen kändes super idag och han var väldigt fin rakt igenom efter att han kommit igång och när man hittar en bra kombo av allt. Idag var ett sådant pass man skulle kunna fortsätta rida i timmar och bara njuta men han är ju fin Prince, så mycket som jag tycker om han. Jag hoppas han håller sig frisk nu så att han kan få börja hoppa igen, det som han tycker är så kul. Efter stallet blev det hem och vid 4 halv 5 åkte jag och syrran ner till mormor där vi skulle fira moster som fyllde år när vi var i Gävle förra helgen. Det bjöds på god mat och fika, blev lite kort, lite roligt att få med dem vuxna på maffia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0