Inigo❤

Finaste Inigo tjejen, jag är så glad för att jag fick lära känna just dig och allt vi hann göra tillsammans. Du gjorde dagarna så mycket bättre och lättare, man kunde åka till dig och glömma bort alla beskymmer för en stund. Så tråkigt att det slutar här, önskade att du fick vara med oss i ett par år till men det var helt klart det bästa för dig. Nu får du springa på de evigt gröna ängarna i full galopp och hoppa hinder som du älskar. Kommer sakna våra ridturer som alltid bjöd på skojigheter och kontorillen som vi lätt galopperade upp för utan några problem, det var något du verkligen tyckte om, att bara få galoppera på. Terrängträningen som vi var med på förra året, det var något jag inte hade testat på om det inte vore för att jag börja rida dig Inigo. Det var jätte roligt, Inigo hade minst lika kul som jag hade. Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta, bästaste Inigo jag älskar dig, kommer aldrig att glömma vår tid tillsammans!❤
Du älskar inte en häst för att den är vacker, den är vacker för att du älskar den.

Kommentarer
Postat av: my

:(((( <3

Svar: ♥️
None None

2015-03-17 @ 19:03:40
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0