Halva kursen klar...

Tänk att nu har vi klarat av och gjort halva utbildning, vilket känns otroligt skönt. Idag hade vi nog den bästa dagen på länge, dagen gick relativ fort och man överlevde allt och kände mig inte utmattad som man gjorde efter förra lördagen. Som jag skrev tidigare så började vi med HLR som vi höll på med i ett par timmar och efter det blev det lite planering inför simkursen vi hade idag. Efter det blev det lite teori innan vi skulle ner och göra olika övningar i vattnet. Sen fick vi en timmas paus, där vi passa på att planera simlektion nummer 4 innan simskolan började 17:10, körde den. Därefter var det bara utvärderingen kvar, den gick rätt snabb och sen fick vi sluta för dagen. Tur vi är så snabb och effektiva så att vi kan sluta lite tidigare iallafall.  Åkte direkt till Subai som är ett matställe, åt där sist med och det var riktigt gott, en blandning mellan kina och thaimat. Dem till och med kände igen oss från förra veckan vi var här, varit där två gångar och de känner redan igen oss. Efter middagen på Subai så blev det raka vägen till hotellet där jag nu ligger på rummet och ser mello, kanske att det blir Maria Wern efteråt. Får inte glömma att man ska upp imorgon med, 07:30 skall jag vara redo på badet, får en frukostpåse från hotellet och ska försöka få i mig nått annars blir det inte förrän lunch kanske och det klarar man inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0