det är måndag och jag lever....

Det var riktigt tungt att bara komma upp ur sängen efter denna helg, trött och sliten var orden men det var bara att slänga på sig lite kläder och sticka till skolan. Dagen blev väl typ som de senaste måndagarna i skolan har varit, Agneta är sjukskriven men däremot var vi tvungen och gå till lektionen idag. Fick bara ett papper också tog de närvaron sen var lektionen över, de har även fixat en lärare som skulle ta närvaro på tyskan så fick invänta den. När de var 10 minuter innan den börja så fick vi reda på att vi kunde gå hem, skulle kolla upp ett valfritt kapitel som vi skulle jobba med hädanefter. Otroligt onödigt att stanna bara för det lixom men vi spelade lite kort som drog ut lite på tiden. När jag fick besked om att jag kunde sluta, åkte jag upp till stallet, jag och syrran red först nyhästarna Kajtek och Aron sedan pluggade jag lite lätt i cafeterian. Red även Prince lite senare på kvällen då det blev mer plats i stora manegen då det var några som provade sadlar där. Han var ju mycket pigg efter helgens vila och något utav det bästa han vet är ju att få springa alltså. I började av ridpasset var han lite spänd men det släppte och han bev riktigt fin efter att vi kommit igång.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0