Dejta kudden nästa...

Efter lite tv tittande på både farmen och Wallander så är jag Alldeles slut i kroppen, finns inte mycket ork kvar nu så det är bara att hoppa i säng. Man ska ju orka med en veckas skola nu innan vi avslutar våran utbildning. Det kommer bli en tuff vecka, det är prov inplanerat och det är 5 lektioner fler än vad jag haft de senaste veckorna. Jag kan ju alltid hoppas att de inte hittat en vikarie på engelska men tyskan är jag rätt säker på att dem hittat en. Det som känns tråkigt är väl att vi skulle haft tyska prov innan lovet och kommer inte ha det förrän Agneta är tillbaka. Agneta kommer tillbaka vecka 16, dvs efter lovet och då har man ju tappat vad man ska ha prov på. Tråkigt men sant men först måste vi ta oss igenom denna vecka. Har rätt mycket i skolan jag måste plugga och nu har vi även lite uppgifter att göra från utbildningen med. Allt på samma gång, sedan har vi nyhästarna som ska trimmas på vardagarna plus Prince eftersom att vit borta helgen. Skulle passa bra med dygn som ligger på cirka 30-32 timmar istället för 24.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0