Seg dag....

Vaknade lite innan halv 8 idag och låg och halvsov till 9 då vi klev upp för frukost. Gårdagen blev rätt sen, när vi kom fram till Evve efter ca 40 min bilresa så bjöds vi på tacos. På kvällen så spelade vi lite kort och andra spel som Geni, blev lite gofika sen med tårta bland annat så fort den sista hade anlänt. Vi spelade som sagt spel och vid tolvtiden igårkväll så gick ner till vattnet och grillade lite korv samt marshmallow och körde lite Jag har aldrig. Vi gick väl och la oss runt tre tiden, då vi alla började bli lite trött och sudokun rättade mig när jag inte kunde somna. Idag efter vi käkat klart frukost vid 10 tiden så började resan hem från Österlo mot Timrå igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0