Ingen första lektionen?

Tog moppen till skolan vid 11:40 då jag börja, blev inte direkt nån lektion utan åkre och köpte thai istället. Klockan 12:40 hade vi engelska och blev solklart kortspel innan vår andra lektion börja. Hela lektionen gick åt att kolla på prov, alla nationella samt grammatik provet som vi haft nyligen. Det var ju ganska skön lektion om jag säger så, sen var det ett fysikpass som rullade på relativt bra. Sist men inte minst var de dags för det tredje kursprovet/nationella provet i tyska, skrivdelen. Den gick lite sisådär, jag blir så osäker när jag sitter och vet att allt måste vara rätt, allt blir kaos i hjärnan. Efter skolan skulle man upp till stallet, hinna rida kaj innan min ridlektion 18:20. Kaj fick först en kort tur i skogen och sen travade vi lite i paddocken innan vi skulle rida nösta. För Kupido blev det ett dressyrpass inne med lite framdelsvändning och volter, lite lösgörande arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0