På bättringsvägen

Hur mår man idag då? Jo men nog måste jag säga att jag mår bättre även fast jag inte känner mig helt frisk än, fortfarande snorig och ont i halsen men betydligt bättre och det är jag glad för. Dagarna går rätt segt när man är hemma och inte gör något vill säga, ser lite serie, ska försöka ta tag i kraften jag har kvar inom mig och dammsuga rummet då det också behövs göra. Klockan tickar på och efter att man dammsugit förtjänar man att vila sig lite. Tur man har kissen som kan ligga och mysa med en och att det inte bara är jag som ligger och slappar. Måste försöka orka att ta oss upp till betet också, hästarna kommer ju hem från deras lilla mini semester snart och snart börjar ridskolan. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig<3 Vilken serie kollar du på? :)

Svar: Gossip girl, sedan måste jag se ikapp supernatural också, tack det ska jag :)
None None

2015-07-26 @ 15:21:59
URL: http://Emmz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0