två hästar ridna...

Åkte till skolan imorse lite tidigare än vad jag egentligen börja för att plugga och det blev lite för lite pluggande för min del, alltid kommer det något och man tänker att man kan plugga senare. Gjorde lite svenska och sedan blev det kortspel istället. Hade typ bara typ 3 lektioner idag, engelska, fysik och tyska eftersom att jag slapp ha seminarium på svenskan idag, kanske blir imorrn men jag hoppas inte. 
Efter skolan blev det stallet såklart, först en uteritt på Masse som var jätte snäll ute i skogen och sedan markarbete på studsbollen som var riktigt peppad på lektion. Det var ju tok kul att det var markarbete, för då kan man ju flyga runt och göra så mycket mer än vad man egentligen behöver göra.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0