torsdagen har passerat....

Skola först och en bättre torsdag än vad jag haft förut, schemat har gjort att torsdagen är veckan höjdpunkt just nu och sen onsdagen är och helt okej också. Har nu tre lektioner på torsdagar och det kan typ inte bli bättre, kemi -> svenska -> idrott sista lektionen. Efter att jag blev hem skjutsad så hann jag inte sätta mig i soffan förren vi skulle åka upp till ridstadion. Maestro skulle egentligen longeras men blev lite ändring så jag red honom lite lungt i skritt och trav. Kul att sitta på hans rygg igen efter sisådär 4 månader ungefär men nu blir han min kompis iallafall några dagar framöver och syrran ska få knäppa lite kort tänkte jag. Imorrn blir det ett ridpass efter jag slutat skolan, måste hinna rida innan hoppträningarna börjar men först måste man orka med skolan. Ingen sovmorgon imorrn inte utan 8:10-14 och då har jag fyra lektioner. Tillbaka till dagen, efter jag red honom idag åkte vi till nästa stall eftersom att Madicken skulle hoppträna Inigo. Efter vi lastat hästarna så åkte vi tillbaka till ridstadion och Annelie och Madicken tränade och jag agerade fotograf, sedan tillbaka till Annelies stall och sedan raka vägen hem efter att vi var klar i stallet. Blev mycket fram och tillbaka.....
Bild på Maestro från när han kom och stod i karaktän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0