Trött kisse♥️

Slutade tidigt från skolan, var hemma och åt, såg lite serie innan jag åkte in till birsta och var bland annat och provade lite olika sängar. Man skall ju få en ny men inget riktigt bestämt än men vet på ett ungefär. Kollade lite på olika kök och badrum när vi ändå var ute också, är sällan ute på affärer. Sanningen är att jag inte varit sedan oktober förra året, blev ju sjuk en längre tid vilket gjorde att jag inte köpte några julklappar själv. Vi hann bara komma in och sen ringde de på dörren, fick besök av släkten och fick bilder av Linnea som hon tog på hopptävlingen. Efter att det har nu åkt hem har jag sett lite serie som VBÅ och såklart farmen, glamour och även realitystjärnor eller vad det nu heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0