sista februari...

Det har nu gått två månader av 2015 och det har gått väldigt fort hittills, dagen lite kort bara. Vaknade vid 10 tiden men har legat kvar och sett VBÅ då jag haft ont i benet sen jag vurpade igår, troligen har jag fått en blödning men det går ju över. Städat lite på rummet, får väl dammsuga imorgon tänkte jag, måste få bort lite saker då jag inte ar plats för allt. Varit på årsmöte och det tog sin tid men efter det så red både syrran och jag, jag tog Filur som bara skrittas eftersom jag inte riktigt har all kraft i benet, ont som attan kan jag säga. Red utan stigbyglar vilket gick rätt bra eftersom jag bara skrittade. Sedan åkte man hem och såg mello och nu sitter jag här, sugen på att se några fler avsnitt av våra bästa år.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0