Prince...

Åkte upp till stallet vid fyra halv fem och gick först ut till Maestro och Bonny, stod där med Masse ett tag och efter en bra stund gick jag in till stallet, red Prince som var hur snäll som helst att tränsa idag. Däremot i ridhuset var han lite halvspänd sådär, var rätt många hästar där idag och han kändes väldigt pigg. Han stod ju både lördagen och söndag eftersom det var tävling hela helgen. Efter jag var helklar med honom så var jag ett tag i stallet med hästarna och sen kollade jag på sista ponnygruppen som hade hoppning. Ponnysarna var pigga och alerta, längesen man satt där upp på dem där små ponnysarna. Hela ponny tiden var ju något speciellt men har det väl hyfsat bra med hästarna ändå, det måste jag väl ändå säga. Innan jag åkte hem så gick jag en sista gång till M, gud vad jag kommer sakna den killen. Speciellt hans personlighet, hoppas han kommer till ett bra ställe och får det superhärligt dit han kommer för det förtjänar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0