Onsdagen har passerat...

Fyra lektioner på onsdag och även hunnit plugga lite extra för att ta ikapp planeringen eller åtminstone hänga med i den. På tre av fyra lektioner idag hade vi språk plus fysik, relativ kort dag. Raka vägen till stallet efter jag slutat, red Prince innan min vanliga lektion. Prince har nu börjat trava, ytterst lite och bara på rakt spår. Han kändes faktiskt väldigt lugn och fin idag och sen var det hoppning. Travserier stod det på schemat och Kupido var faktiskt lugn om man jämför med vad han varit på senaste markarbete respektive hoppningarna. Visst flamsa han runt lite och studsa, helt klart men betydligt mindre och kanske var det för att jag passade på att vara först. Han stressar upp sig så när det andra kommer i full galopp och hoppar att han är överallt. Jag är mycket nöjd över dagens ridpass  och jag red mkt bättre än sist tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0