Trött är bara förnamnet...

Så himla trött att jag somna i soffan efter att jag kom hem och åt i princip. När vi kom till stallet börja vi med att rida ponnysarna och Melissa var väl inte nå bättre för att ha vilat precis. Hon dra sig mycket till ert andra hästarna och är fortfarande riktigt seg när jag skrittar men väl i traven och galoppen är det annars full fart. Tror hon tycker det är jobbigare att hålla ett lite lugnare tempo. Efter nyhästarna var klara så var fet att byta kläder för att kunna mocka och fixa allt åt Boye. Sedan blev det ett par avsnitt av revenge fär att få tiden att rulla innan vi kunde åka hem. Madicken jobba till 19:10, så gick bara 10 min med Boye innan vi for hem. Här hemma hade mamma och pappa ordnat så tacos fanns klart och åt, såg på glamour och somnade sen i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0