svårt att sova...

Klockan är typ tio och jag sitter vaken efter att inte ha sovit så bra men på något vänster känner jag mig ändå rätt pigg måste jag säga. Tidigit imorse innan sju så gjorde mamma och jag iordning lite frukost och sen har jag legat med Meicie bredvid mig som snarkat djup och sovit hur bra som helst. Samtidigt som jag har kollat på serie, nu ligger hon i sängen och jag passade på att göra något annat för en stund. Det blir väl en dag som de andra dagarna, vi åker upp till stallet och rider nyingarna plus att vi sedan ska flytta in dem i stallet också. Det måste bli lite ändringar med placeringar hos ridskolehästarna. Kanske att något är fixat innan, det lär vi väl se sen när vi åker dit. Lär ju åka upp till stallet vid två kanske om jag inte är helt ute och cyklar. Nu skall jag fortsätta se på revenge, börjar närma mig halva säsongen av den tredje och det står ganska still i serien just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0