Skola och julpynt i stallet..

Vi är nu inne på andra skoldagen för den här veckan, kom till skolan strax efter nio. Pluggade lite och kolla serie innan vi börja och tisdagar består av två lektioner. Matte och religion som vi har fullt upp med båda ämnena. Det är mycket, väldigt mycket och jag känner mig riktigt skolless.
Efter skolan vid 5 tiden var vi (syrran och jag) på stallet, fixade klart allt till Boye innan vi skulle ha julpyntning i stallet med barnen. Nu är det julfint hos alla hästar mer eller mindre. Just det, det har kommit tre nya ponnysar till ridskolan som står i karantän. Tog bara en snabb bild på dem innan vi åkte hem, därav den dåliga kvalitén.
Kom hem från stallet lite innan åtta och käkade sallad till en sen middag som denna. Nu sitter jag i soffan och kollar bachelor och sedan blir det Paradise där det snart är final.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0