matte plugg

Här sitter jag och fastnar på något tal som jag inte riktigt förstår mig på, jag fattar inte vart felet är. Det är knas och man blir bara osäkrare ju mer man tänker och räknar fel på sånt man ska kunna utantill. Tro jag hoppar det talet och får testa imorgon, förhoppningsvi få hjälp med det. Ska fortsätta plugga lite till, det har stått still länge nu och man tappar lite fokus här vid datorn som är väldigt frestad. Jag ska försöka hålla mig borta från serie tittande fram tills torsdag iallfall, finns ingen tid över till det tyvärr. Verkligheten gör ont ibland men sanningen är det att jag har ju mer grejer än bara matte nationella, två uppgifter i religionen som ena har jag knappt hunnit börja på medans den andra vet jag inte vad jag ska skriva om och fördjupa mig om. Har skrivit lite grund bara, sen har vi ju även historia uppgift som ska göras och ett fysik prov. Jag känner mig inte alls stressad, nejnej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0