fortfarande en skoluppgift kvar...

Sitter fortfarande och har en uppgift kvar som ska in innan jag får jullov, den ska skickas in imorgon och har väl inte direkt haft tid idag. Ska väl försöka göra klart den så fort som möjligt, jag måste ta tag i den nu känner jag annars kommer jag missa att skicka in den. Dagen har gått åt till att vara på stallet där jag både tävlade Rick och red Melissa, badat och käkat thai. Imorgon väntas först jobb, sen in en snabbis på birsta för att byta några klädesplagg och sen ska man på stallet för att rida. Går det tänkte vi skritta ut en sväng, det vill säga om det inte är alldeles för halt eller om någon av hästarna inte är galna. Tror inte att det skulle vara det men vi får se om det är halt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0