DEL B, C & D...

Dagen är kommen och nationella är äntligen över eller vi har ju muntliga delen kvar men det är ju ingen big deal, närå skämt å sido. Skönt att ha gjort nationella nu, de skriftliga och de är faktiskt mitt sista matte nationella i gymnasiet. Matte 5 är det inget nationellt prov på, hur bra är inte det lixom. Nu har jag överlevt och de första två delarna B och C kändes faktiskt bättre än förväntat, vi hoppas bara att resultatet visar sig vara bättre än jag tror. Förra året var det bara två på skolan som klarade godkänt, de andra fick F och jag håller tummar och tår för att få ett bättre betyg än E. E det är ungefär som F, eller det känns som man inte ska ha något sådant när man går ur gymnasiet. Ett mål jag har uppsatt och hoppas det håller i sig, mest orolig för fysiken. Vet inte riktigt vart jag ligger där, prov om en vecka och en dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0