Byte av häst...

Det blev ju ett byte avhäst för mig i kadriljen som vi ska rida på söndag då vår lucia show hålls på THF. Kupido är för flamsig och pallar inte trycket med andra ord, plus att han är så himla sur mot de andra hästarna. Han sparkas iallfall inte, så det är ju tur iallfall men han har ju faktiskt varit med en gång förut. Då vi hade rock tema, kanske de temat passade honom bra för då skötte han sig över förväntan. Mitt byte av häst blev till denna kille som visas här nedanför men tänkte faktiskt inte berätta namnet än, man kanske ser på bilden. Fick rida honom idag bara för att få känna på honom, visst har jag ridit honom förr men nu hade de varit ett tag sedan. Har för mig att jag red igång honom från en skada senast men nu är han taggad inför kadrilj, hoppas jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0