We all know who A is...

Dagen vi alla väntat på så otroligt länge och nu vet man vem A är och jag hade ju fan rätt alltså. Fast jag hade en annan som jag också kunde ha varit. Måste säga att det är lite tråkigt att veta ändå för vad ska hända i nästa säsong när man vet allt lixom. Att Cece var "A" kom alltså inte som en chock direkt utan vi hade det på känn men trodde hon var det tillsammans med Charles/Charlie men det var ju samma person, det hade jag däremot inte förutspått. Man kan ju inte veta allt till 100% men nu är det som sagt slut på säsong 6 och jag tycker verkligen att PLL hat varit en bra serie. Nu blir det uppehåll och invänta nästa säsong och hålla tummarna på att det fortsätter att vara lika bra även fast vi vet vem A är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0