Två lektioner..

En kort skoldag med bara två lektioner och kanske är tisdag den bästa skoldagen på denna termin, vi får väl se. Efter att jag slutat så åkte jag och hämta moppen som varit på service, bakdäcket och bakbromsen är bland annat bytt. Sedan drog jag och syrran in till hööks en snabbis innan vi åkte och red. Kajtek och Lagos skulle få komma ut i skogen och vi tog en lite annorlunda tur. Lite gamla vägar som man red mycket när man var mindre och det gick ju strålande. Kajtek är ju modig och han kändes lite seg men ändå inte fast hungrig var han. Vi gjorde en deal kan man säga, han fick äta lite efter att han jobbat för det och det gick super, nu är jag hemma och det är dax för lite middag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0