On the road....

Vi passerar Gävle nu, syrran och jag sitter nämligen i en bil påväg på en minisemester, vi kommer hem redan på måndag igen. Vi stannade och käkade lunch i Hagsta på Hakke gård, första måltiden på denna semester och då är det en standard att äta pannkakor. Man måste ta vara på sommarlovet eftersom att jag börjar mitt sista år om prick en vecka. Det känns lite knas, tiden har gått så fort på gymnasium och en liten del av mig vill inte sluta skolan efteråt även fast det blir skönt att slippa sitta i skolbänken 5 dagar i veckan. Det man kommer sakna mest är idrotten och det känner jag redan att jag saknar. Är helklar med idrotten om jag inte försöker få att läsa ännu mer utökat program, vi får väl se men det skulle vara kul att ha idrott sista året också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0