lång tisdag...

Vaknade lite efter halv sju och slängde på mig kläder och stack till jobbet, på eftermiddagen så åkte jag och syrran upp och red Lagos och Kaj. Kajtek var så himla seg, det är så himla tråkigt när han inte har någon bjudning och sen är han stel som en pinne. Det blir inte bättre heller eller det går ju och jobba han men det är en ständig kamp med tempot då han går i undertempo hela tiden. Jobbade med övergångar för att han skulle bli alertare men det är inte mycket som händer om jag säger så och han är helt klart den segaste hästen på stallet. Efter att vi var klara i stallet så åkte vi hem till kusin och var där fram till halv nio ungefär. Spelade lite badminton, volleyboll och såg ett avsnitt av TWD och det blir det mer av nu innan jag somnar efter att ha spelat Chicago med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0