j*vla skoldator....

Det var först en svenska lektion men den blev inte så lyckad pga att min skoldator är sämst, den bara stängs av lite då och då när man håller på att skriver och sen tar det en kvart för datorn att starta. Hela lektions tiden går ju åt att bara starta upp datorn och man kommer ingenvart på uppgifterna som ska in om ett par dagar. Efter svenskan så passade jag på att kolla på TE som hade sitt lilla race idag och treorna tog ju hem det och det var ju inte mer än rätt. Tror de vann med typ 30 sekunder och sedan stack man till lektionen, gymnasiearbete och fanns inte så mycket att göra då jag var utan dator. Sökte lite på mobilen och vi har kommit på en ide men tydligen måste man göra ett arbete själv, vi trodde ju om vi gick ihop en grupp att vi kunde göra ett tillsamans men allt ska in separat. Skit om jag får säga det men vi får väl se om dem ändrar, sen blev det kortspel innan historian där vi diskuterade om en text vi börja läsa igår. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0