Dressyrpass och tacos...

Klockan tickar och sommarlovet glider mot sitt slut vilket är så tråkigt som det låter. Hade ju ridningen idag och det var dressyr på schemat idag med för mig och Kupido. Kupido kändes bra redan från start sedan blev han lite stojig vipp som happ och sen var det bara min sist jag skulle tänka på. Den behöver bli lite bättre men det finns alltid saker att förbättra, vi är lite hoppsugna nu. När jag kom hem blev det tacos och nu ser jag idol sedan blir det raka vägen till duschen efter att jag sett klart idol. Efter duschen blir det glamour och sedan får jag nog dejta kudden för att orka med morgondagen.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Ajjemän det var mycket gott :)
None None

2015-08-19 @ 21:34:33
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0