Tillbaka i skolan...

Då var man tillbaka i skolbänken eller snarare i skolan, vi sitter ju inte direkt vid bänkar längre. Efter en veckas praktik så känns det som alla ämnen har trillat av lite, det känns väldigt tajt med prov och andra saker som också ska göras, nationella börjar nästa vecka. Denna måndag var väl helt okej måste jag säga, lyssnade på muntliga presentationer hela morgonen fram till tio över tio och sen en lång biologi lektion men den gick relativt snabbt då vi labbade eller gjorde praktiska grejer. Statisk och dynamiskt arbete var det vi jobbade med och en lektion ifrån prov nu, vilket känns lite kaosigt om jag får säga det själv. Efter lunch så var det sista matte lektionen innan provet och sen hade vi lite engelska. Tyskan var inställd av någon anledning som jag inte riktigt fattade men att sluta tidigare är aldrig fel. Nu tänkte jag vara lite duktig och göra lite matte och senare ikväll ska man upp till stallet och rida, det blir bra med lite variation av plugg och hästar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0