sista timmen som 17år...

Då var det inte länge kvar innan klockan slår tolv och den sista timmen spenderar jag framför The Vampire Diaries och laddar upp inför morgondagens sista skoldag för veckan. Man önskar ju lätt att man var ledig men samtidigt så har jag längtat efter idrottslektionen och jag hoppas vi ska göra något kul. Har inte haft idrott på flera veckor eller vi hade teori veckan före praktiken men det räknas inte riktigt för man vill ju helst spela fotboll, bandy eller vilken sport som helst egentligen.
Åkte iallafall upp till stallet vid halv 5 och började med att rida ut en sväng och sedan var det u-sek möte och sedan var det bara att kila iväg hemmåt igen. Försökt att göra lite tyska men lite oklart vad vi skulle göra, det är svårt när man får det i sista sekund lixom men får se vad som händer imorgon. Nu efter att man tagit en dusch, käkat godmat och sett Robinson, så avslutar jag dagen med TVD.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0