Ä n t l i g e n, L O V

Sista dagen i skolan är klar, en skoldag med fyra lektioner och det var väldigt lugna och väldigt slappa. Idrotten var ju klart roligast men det är ju svårt att slå idrotten, spelade fotboll i NCC. Efter att jag tagit lov så passade jag på att övningköra lite innan vi åkte hem, började att köra lite på industriområdet och sen körde jag också hem. Får hoppas man hinner köra lite nu på lovet. Har några hästar som man tar hand om iallafall i början av lovet, iallafall fram till måndag, några ska ridas. Vi får väl se hur det blir den kommande veckan, skulle inte bli missnöjd att få rida lite ifall det skulle behövas. Åkte sedan in en sväng till birsta eftersom en pall från mitt media print skulle köras. Gick på lite olika affärer ända fram till att jag tröttnat och blev less och nu hoppas jag och håller tummarna för att det var nått bra köp som jag fick med mig hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0