Veckans bästa skoldag...

Började 9:20 idag och jobbade med lite frågor från naturkunskapen men ska inyr ha biologi som det står på schemat då alla i klassen inte kan. Så nytt schema skall vi få, det här är 4:de schemat vi fått sen skolstarten. Matte lektion innan lunch och efter har vi kemi, labbade idag, gjorde fyra korta labbar. Sedan har vi det bästa kvar till sist, IDROTT! Tänk om man hade de alla dagar i veckan, hade inte klagat direkt, dig hade jag valt att spela fotboll då vi själv får bestämma vad vi vill göra. Spelade match, bi var 12 st från Na och Te tillsammans så först mixade vi lagen och spelade vi mot varann, sedan mötte vi även Ek1. Första gången jag fick spela på nyplanen bakom E:on. Kul var det att spela man saknar det ju sådär litegrann då och då. 
Nu ligger kag framför tv:n och bara lata mig, tror jag slår en serie och ser nå avsnitt av supernatural.
Denna spindel var gigantisk, såg den imorse när jag skulle åka moppe till skolan, kan ju säga att jag hatar spindlar, uscha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0