måndagen avklarad...

Tog en sovmorgon idag till 10:20 och hade tre lektioner istället för fyra, fått både bra och mindre bra information om denna vecka. Båda proven är flyttad till nästa vecka, så prov fritt ifall vi vill, den mindre bra nyheten är väl att vi fick reda på att vi har skolfoto redan imorgon och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig, paniiik! Även fast jag endast haft tre lektioner idag så har jag ändå haft en lång skoldag, gick ända till 4 snåret. Nu sitter jag här vid datorn ny duschad och m¨ste torka håret så att det inte är fuktigt tomorrow. Börjar tio över tolv tro jag då vi inte har nån lärare första lektionen, chill. Så bara två lektioner imorgon varav en blir det skolfoto på, kan det bli bättre. Kommer bli en awesome dag, kemi och idrott bara. Bästa skoldag på länge och det kommer det nog vara ett bra tag, bortsett från skolan har jag även varit på möte, u-sek och sedan har jag även ridit Maestro för sista gången innan han kommer in i verksamheten, just nu är det endast jag som ridit honom men nu ska han gå andra lektioner än med mig, hoppas bara att det går bra så han får stanna kvar den charmören. Faktiskt en månad sen jag började rida honom och framsteg har han gjort bra av. Idag hade han eld i baken, var riktigt pigg men bättre pigg en seg ändå, måste stärka sig mer i galoppen, särskilt i ena. Kommer inte just nu på vilket håll han är svårare i men sak samma men det är ju ingen big deal för er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0